torsdag 18. september 2008

Aren't you woman enough to understand that?

Jeg har aldri blitt noen svoren Sex og singelliv/Sex and the City tilhenger. Jeg løp aldri mann av huse for å få sett filmen på premieren. Faktisk løp jeg aldri mann av huse for å se den på kino i det hele tatt, og nå er den tatt av plakaten. Så jeg er en av de få jentene som aldri fikk sett den.
I sted kom jeg plutselig til å tenke på nabofruene fra da jeg var liten. De som absolutt måtte se hver eneste episode av Tornefuglene, Dynastiet og Falcon Crest og som gjorde de så godt de kunne for å se ut som Dynastiet-Crystal. Jeg fikk et sånt indre bilde av disse husmødrene, og plutselig så ble jeg enda litt gladere for at jeg ikke er en av dem som er SATC-avhengig!
Now if you'll excuse me, I have a husband to meet up with. A plane to catch and a home to get back to. What are your plans? Then again, who gives a damn?

Ingen kommentarer: