mandag 8. september 2008

Moteskolens hårda bud

Jeg kan ikke bidra med mange hotte fashiontips, men et par-tre leveregler har jeg da oppi ermet. En av dem har jeg oppdaget at jeg brøt i helgen.

1. Man skal aldri gå med prislapper på klærene.
2. Dette gjelder OGSÅ selv om de er klistret under skoen. Man skal aldri gå med prislapper punktum. (Dette budet oppdaget jeg altså at jeg hadde brutt på lørdag, fy skamme seg!!)
3. Man skal aldri vifte med vaskelappen til sin neste. Nå du har kjøpt nytt tøy så kan du klippe den ut. Truselapper som stikker ut av buksen, vaskelappen i bikinien som stikker ut i sideflesket, vaskelappen i nakken, de er alle like grufullt stygge. Klipp dem av og få dem bort! Du kan jo vaske tøy uten dem...

Har du derimot større behov for å gå husmorskolen enn moteskolen, så finner du råd om alt fra hvordan vaske tøy og fjerne flekker til hvordan stryke skjorter og knyte slips her.

Ingen kommentarer: