mandag 15. september 2008

Firkanta øyne og febersvette

Når man blir syk skal det liksom skje sånn: Man føler seg litt dårlig, så blir man mer syk, så begynner man å bli frisk, og vips, man er helt fin igjen.
Det skal derimot ikke være sånn: Man blir litt syk i halsen, neste dag har vondt i halsen blitt erstattet av hoste, og snørra renner. Så blir man sakte men sikkert kanskje litt bedre. Tror man. Så plutselig, nesten to uker senere blir man veldig dårlig igjen og må krype opp i sengen full i feber. Sånn skal det ikke være! Likevel har jeg lagt strak ut her i to dager nå.

Da er det jammen bra det er mye god tv å slå ihjel tiden med!
I går såg jeg Stealing Beauty med nydelige Liv Tyler i hovedrollen på svensk tv4. Filmen bestod av utrolig flotte bilder som forteller en fin historie ved hjelp av fantastisk scenografi i en italiensk olivengård, flott musikk og var en temmelig halv-erotisk film. (Må innrømme det passer litt dårlig med erotisk film når man bader i feber-svette, men likevel, det var en nydelig film, verdt å se absolutt!)

På kvelden var det herlige Himmelblå på nrk, og mer enn det orket jeg igrunnen ikke i går. Resten av dagen sov jeg. I dag er jeg hakket bedre, og dagens tv-program ser slik ut:
1900-1930 Studio 5 FEM
1930-1955 Puls NRK
20.00-2130 71 grader nord TVNORGE
2130-2220 Elskerinner NRK
Reflektor: Skål, Odda! eller Sex og singelliv eller Politiagentene
2330-0020 Anna Pihl TV2

Oppdatering: Nei nei nei, jeg har oppdaget at den perfekte tv-kvelden jeg hadde linet opp ikke blir fullt så perfekt. For det jeg skal se på Studio 5 begynner kl 21.30 og varer til 22.00 (Det som var nå klokken 19.00 var bare en kavalkade fra vårens programmer.) Det vil altså si at jeg går glipp av halvparten av Elskerinner på NRK. Å huff å huff!

Ingen kommentarer: