onsdag 17. september 2008

Siste kapittel om gardindramatikken

Har jo ikke fortalt hvordan det gikk med gardinene. Jeg ble faktisk ferdig i god tid, selv om jeg i tillegg ble sendt ut på handleoppdrag for interiørdesigneren. Jeg fikk levert i god tid og hjalp ham å henge opp der malingen var tørr så vi kom til. Da jeg gikk derfra klokken 23.00 drev de fremdeles og tapetserte den siste veggen. Elektrikeren stod og ventet på å få henge opp en ovn så snart tapeten var hengt opp. Overalt gikk folk og skrudde på noe, saget noe eller hamret på noe. Innimellom folk gikk kameramannen. Ikke ett møbel var kommet inn i huset, og det var mye verktøy som skulle ryddes ut. Familien var ventet hjem klokken 24.00.Om de klarte det? Jeg vet ikke! Har ikke snakket med noen av dem etterpå. Håper det. De virket jo veldig erfarne, så det gikk sikkert bra, vi får alle vente og se når det kommer på TV2. (Jeg skal prøve å føle litt med og i en lyd her om når det sendes.)

Ingen kommentarer: