torsdag 11. september 2008

Fort som lynet

Skal begynne på de siste sømmene på den siste gardinen nå. For kun få timer siden fikk jeg vite at familien kommer hjem i kveld! Ikke i morgen tidlig som eg hadde fått beskjed om sist... Kenneth (interiørdesigneren) hadde trodd vi kunne jobbe hele natten,men dengang ei. Så nå er det bare å frese ferdig de siste sømmene, løpe ut dørene med gardinene, og hjelpe Kenneth med å få dem hengt opp. Heia oss!! I elleve-tolv tiden en gang skal de visst komme hjem, spennende. 
Så nå hiver jeg meg rundt igjen! 
(De ser forresten bra ut!!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

KJEMPESPENT! Hvordan gikk det? Fikk du både sydd og montert?
Magni

Brit sa...

Regner med at det kjem bilder av gardinkreasjonen??

Åsa sa...

Fikk desverre ikke tatt noen bilder oppi alt stresset. Får vente tolmodig til det kommer på tv. Men det gikk bra med meg. Om de rakk det vet jeg ikke. Da jeg gikk kl 23.00 drev de fremedeles og tapetserte og familien var ventet hjem en time senere... Phew!