torsdag 4. september 2008

Pick me up

R.E.M. -Everybody hurts


Ja, som R.E.M. minner oss på, det er altså ikke bare meg som har en dårlig dag en gang iblant. Da er det hyggeligere å tenke på at jeg skal på R.E.M. konsert med Ingrid i kveld fordi snille Glenn, som hadde billetter men skal reise vekk, lot meg, den stakkars fattige studenten, kjøpe dem for en slikk og ingen ting. Så ville snillelille Ingrid være med, og så skal allersøteste Hege også dit. Så når værmeldingen forteller meg at det kanskje ikke blir regn i kveld så ser det jo ut til å kunne bli en skikkelig god avslutning på dagen. Dessuten skal jeg nå i et lite koselig besøk hos min søster og hilse på de to små allefineste "tantebarna" i verden. Jaran og Viljar. De er jo selvsagt litt for små til å gå i besøk sånn helt på egenhånd enda, så da får jeg samtidig treffe noen av de andre allerfinste familiemedlemmene mine. Gleder meg.

Oppdatering: Ingrid og Thomas fikk gratis billetter av Thomas sin jobb pluselig. Så da blir vi enda flere, veldig kjekt! Men det betyr også at den billetten jeg har som Ingrid skulle hatt den kan noen få kjøpe av meg RASENDE BILLIG! Gi en lyd i så fall.

Ingen kommentarer: