mandag 29. september 2008

Pillepopperen

I dag har min høgt uppskattade arbeidsgiver bestemt at det er lov å ligge på sofaen et par timer og spise piller, drikke te og synes synd på seg selv. Etter at denne avgjørelsen ble tatt ble min arbeidsgiver enda mer populær i min magiske verden. Blærekatarr for n'te gang dette året. Auuu! Ja ja. Heldigvis, eller uheldigvis om man vil så har jeg skapet fullt av antibiotika for å kurere denne kjedelige tilstanden. Siden jeg er en av dem som får det i tide og utide. 
Mandager er studiefri og i dag også jobbfri, så den meget populære, om jeg må få si det selv, arbeidsgiveren min er i dag meg selv. 
Det var meningen at jeg skulle fortsette på rydde-vaske-fikse prosjektet vi har hatt i denne heimen her i helgen. Men først altså litt av det gode sofalivet. I alle fall til pillene kicker inn og jeg føler meg bedre. 

Ingen kommentarer: