onsdag 7. mai 2008

Alle gode ting er tre

Her er tre bilder og linker til tre blogger jeg liker.



Det første bildet er fra bloggen til The Sartorialist. Bildet er av en jente(!) som jobber som teater-maler i NY. Det vil si at hun maler scenografielementer/scenetepper og annet som skal brukes på scenen. Da jeg begynte å jobbe på teateret i 1996 var det som praktikant på malersalen der, så det var dette jeg holdt på med det første halve året. Kjenner meg igjen i alle malingsflekkene over alt. Jeg kom noen ganger hjem og fant dem på helt usannsynlige plasser som bak øret og langt oppover ryggen. Når man har arbeidstøy som ser så godt brukt ut så gir det en god følelse av å være kreativ og produktiv.
Denne damen her har ført til en laaaang remse kommentarer. De aller fleste er fullstendig betatt av at hun ser så rå og sexy ut. Helt uten sminke og i arbeidstøyet. Hun er utvilsomt naturlig og flott ja!! Bildet fikk det også til å krible litt i malelysten min...
Link til artikkelen her.



http://silkandleather.blogspot.com/

Dette er Aziza som har bloggen Silk & Leather, kledt for jobbintervju hos Lush. Jeg syns hun er nydelig i den utrolig flotte blusen!


http://www.postsecret.blogspot.com/


Dette siste bildet er fra bloggen PostSecret som er et slags kunstprosjekt og fungerer slik at folk kan sende inn postkort med hemmelighetene sine helt anonymt og få de postet på nett. Morsom ide!

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: