torsdag 22. mai 2008

Berre Brit er ikkje berre Brit!!

Da har jeg fått enda en bloggvenninne. Brit har blitt bitt av basillen og startet egen blogg. Velkommen til denne verden. Gleder meg til å lese mer!

Brit og meg etter dykking i Thailand i April


Blid Vidar sikrer Brit som klatrer. Thailand i April.

Brit og Vidar traff vi på Railay i Thailand i April. Jeg har skrevet masse om de kjekke dagene vi hadde sammen der nede i sol, sjø, strand og klatreparadiset tidligere i år. Vidar er opprinnelig fra Bergen, så de var her og feiret 17. mai og vi klarte å skvise inn en kveld på Pingvinen sammen mellom alle familiebesøkene, vindsurfingen og klatringen...
Det var utrolig kjekt å treffes igjen hjemme. Helt påkledt. Ikke noe bartur i bikini nå nei.
Noen ganger treffer man folk man bare klikker så godt med. Og sånn var det med Brit og Vidar helt fra første stund.
Håper vi snart ses igjen, men nå kan jeg i alle fall lese bloggen til Brit og følge med på alt det spennende de tar seg til! Hurra!

Ingen kommentarer: