mandag 12. mai 2008

Tid for is

I dag:

Har sittet i gresset og ventet på fallskjermhoppere som kom dalende fra himmelen. Hoppet ett hopp selv også. Blitt solbrent på nesen.

Har smakt den nye sorbetisen fra Henning Olsen is. "Spicy Kaktus" Den er ikke spicy, men nam nam veldig god! Deilig sorbet, og i følge Maria er den visst også lavkalori. Så det er jo enda bedre i så fall.

Så ble jeg nødt til å avslutte dagen med å teste den andre nyheten fra Henning Olsen is også. Ble litt for nyskjerrig når jeg fant "Fyldig sjokoladeis med et hint av Chili" i isdisken. Den er også i Spicy serien. Den var kjempegod! Minner meg om verdens beste kaffe fra Cafe Dromedar i gågaten i Bergen.. Den med sjokolade, chili og fløte i. Mmmmm, naaaam! (Den kaffen er det et must å smake om man ikke har gjort det allerede. Lover: Best i verden!!)

Så nå har jeg funnet meg to nye godisfavoritter for sommeren. Jeg vet ikke om sjokoladeisen også var lavkalori. Jeg sjekket det ikke. For å være helt ærlig så ville jeg ikke visst hvordan jeg skulle sjekket det en gang. Jeg har aldri talt en eneste kalori hele mitt liv. Men god er den! Og det går helt fint å unne seg å spise to små is en sånn flott sommerdag som denne.

Hurra for sommeren!

Ingen kommentarer: