onsdag 21. mai 2008

Dagens: Det gamle er ofte det beste



Følte meg ganske fargerik, fin og gøy i dag. Egentlig så betyr det at jeg følte meg veldig meg og vel.

Sjal: HM

Topp: HM (den var på 70 % da jeg kjøpte den -ett kupp! Har brukt den kjempemasse! Det var min personlige "stylist" Grrly som var med meg på shopping og fant den til meg i vinter. Takk Grrly!!)
Belte: Rosa lakk fra 70-80 tallet. Funnet på lageret i min far's butikk for noen år siden. Ekte retro. Love it.

Skjørt: Voice of Europe. Må være nesten 10 år gammelt...

Underskjørt: Fretex. Tror det ble kjøpt for ca 10 år siden det også og jeg har brukt det utrooooolig mye!

Strømpik: HM på salg en gang for lenge siden. Har også brukt masse.

Sko: Converse kjøpt i Milano på besøk hos Grrly for en del år siden (Tror det må ha blitt 4 år siden etterhvert). Har også vært brukt kjempemasse. Og har fått seg noen runder i vaskemaskinen for å bli hvite igjen etter festival-konserter med mye jord og dritt på "gulvet".

1 kommentar:

Anonym sa...

Så utrolig stilige klær! :) Likte toppen! :)

Drea.