torsdag 29. mai 2008

Er det ikke lov å se litt fresh og sporty ut kanskje?



Så har H&M startet lanseringen av høstkolleksjonene sine for fullt. Vi vanlige dødelige vil jo ikke tenke på høsten enda. Vi vil først ha masse fin sommer.
Men jeg kikket gjennom denne filmen fra H&M Trend likevel. Tilogmed på tross av at vi ikke har H&M Trend i Bergen...
Jeg er kjempeglad for at strømpebukser med knalle farger ser ut til å komme til høsten. Kan jo håpe at de klarer å få noen sånne over til Bergen i det minste.
Ellers syns vel ikke jeg at det er noe serlig der som er så veldig WOW.

Men det er derimot en ting jeg blir helt oppgitt over. Det en den stilen og det utseendet de kjører på modellene. Hva faen er det som liksom er så kult med unge jenter som ser ut som en anorektiker med dårligere holdning enn 10 Mette Marit tilsammen, og samtidig ser de ut som de nettop kommer fra parken der de har fått satt sprøyten sin...!?? (Beklager språkbruken, men jeg syns faktisk det er ganske vanvittig at de nermest reklamerer for dop. Modellenes uttrykk er ikke til å ta feil av.) Jeg er så dritlei av at det liksom skal selge mote. Eller er det noen som kan fortelle meg en eneste ting som ser kult ut med syltynne unge dopa damer?
Jeg kjenner jeg blir helt dårlig av hele denne revva promoteringen til H&M! Like greit vi ikke har Trendavdelingen deres her likevel kanskje.

Ingen kommentarer: