lørdag 3. mai 2008

Karin Park midt i OL-kaos i Kina


Karin Park er i Kina på turne. Med amnesty symbolet på brystet. Undervegs blogger hun på MySpace. Turneen er visstnok et arrangement i forbindelse med en konkurranse om å få den offisielle OL sangen. Jeg har så vidt skumlest litt i bloggen hennes, men den virket å være ganske ålreit lesning. Skal se om ikke jeg får lest litt mer i kveld.
Bildet over har jeg lånt fra MySpace siden hennes. Syns det var super kult!
Jeg har ikke vært noen veldig stor fan av KP sin musikk så langt, hun er en flott person og alt, ikke noe galt, det har bare ikke fanget meg noe særlig. Men et par av låtene som var lagt ut på MySpace siden hennes nå var faktisk ganske så ålreit må jeg si. I alle fall etter en gjennomlytting. Jeg skal absolutt gi henne et par sjangser til. Samt lese litt om Kina opplevelsene hennes.

Ingen kommentarer: