fredag 9. mai 2008

Forrige helg

Foto: Åsa
Forrige helg: Bestod av antibiotika og store mengder vann og te.


Åsa's nye kjerringbrett.

Erik mener dette er beviset på at jeg er blitt en skikkelig kjerring. Nemlig det at jeg faller for dårlige salgstriks og ender opp med å kjøpe jalla husmorprodukter ala TV shop. Tror også han mener jeg er klar for alternativmessen. Men med bein som var trøtte og vonde etter tre måneder i flate flop flop sandaler så klarte jeg ikke stå i mot tilbudet om dette fantastiske fotterapibrettet som ikke bare skulle få bena til å føles bedre men også skal den hele hele kroppen! Fantastik. Hvis jeg noen sinne kommer til å klare å stå 30 minutter hver dag på de vonde treknottene... Au! Joda, det var nok uten tvil en god investering!


Sandro i T-skjorten han fikk i premie for konkurransen vi utlyste her p åbloggen. Siden Sandro er relativt fersk og veldig ivrig fallskjermhopper ble det en T-skjorte med fallskjermmotiv. Fra Khao San Road Bangkok.

Ingen kommentarer: