fredag 30. mai 2008

Nytt på Nesttun

Nesttun har alltid vært et koselig handlesentrum. Og det blir stadig bedre. Det begynner nemlig å bli mange veldig bra butikker på Nesttun. I dag åpnet enda en ny flott en! Eller det vil si egentlig to nye. Det ligger nemlig en klesbutikk og en interiørbutikk i samme lokalet. Interiørbutikken heter "New room" og har litt Lexington-aktig stil. Klesbutikken heter Philippa og de har allerede en butikk på Laksevåg. De fører merker som Bjørg, Dyrberg/Kern, Malene Birger, Save The Queen, Ugg og flere. Flott butikk, vel verdt å sjekke ut! Les mer her.



På skrått over gaten ligger en annen ganske ny og absolutt veldig spennende butikk som heter Ane Blich House. Der fører de merker som Acne, Whyred, Vera & William, Replay og andre samt 2nd hand og Vintage som Vivienne Westwood, Dior, Chanel og andre i følge hjemmesiden.


Like ved siden av Phillippa ligger Mitt Rom som har skikkelige kvalitets barne-leker og barnetøy. Foreksempel falt jeg for disse kjempesøte tøflene til en kul liten fremtidig rocker (?) da jeg var innom butikken i dag.

Videre kan jeg nevne Fana Sko som er blitt veldig flott. Samt La Inspira som selger nydelige damesko helt ned i størrelse 34. Selvsagt må jeg nevne Kaffe som fører de danske merkene Kaffe, Cream og Dreams by Isabell Kristensen. Dessuten det nyåpnede Boots Apoteket.

Men det er mer... dra til Nesttun og sjekk ut selv!

Ingen kommentarer: