torsdag 22. mai 2008

Gårsdagens antrekk nr 2...


...det har jeg ikke bilde av, men det var altså treningstøy. Meg og Grrly var nemlig på Gratis Yoga arrangert av European Yoga. For et fantastisk tiltak! Og det skjer i Bydelshuset som ligger under 5 minutter å gå hjemmefra for både meg og henne. Her kan du lese hva Grrly sier om opplevelsen.
Det er helt helt fantastisk initiativ med gratis yoga-trening! Og opplegget finnes på Møhlenpris, Ytrebygda og Ulriken her i Bergen. Xavier Baron som var yoga instruktør virket veldig flink, og det var TUNGT. Man kjente virkelig at det virket! Jeg svettet faktisk sånn at jeg sklei av matten flere ganger, så da må det jo ha god virkning tenker jeg. Foreløpig føler jeg meg ikke støl i musklene i dag, men er sikker på at det kommer!!
Det var ikke mange som var på onsdagstimen. Men instruktøren sa det brukte å komme flere om søndagen. Vi hadde i alle fall god plass rundt oss da kan man si.
Dette er absolutt å anbefale! Ashtanga yoga er visstnok det som Madonna driver med -så dersom du vil ha en kropp som Madonna -dra på gratis Yoga trening!!
Timeplanen finner du her.

Ingen kommentarer: