torsdag 22. mai 2008

Bedre sent enn aldri!

Ja så kom jeg endelig så langt at 17 mai bildene ble lastet opp.


Bordet dekket for 17. Mai frokost

Frokost hos oss. Veldig kjekt!

Til byen for å se på de som skulle hoppe 17. Mai demo.

Klubben har allerede gjennomført 1000 fallskjermhopp i 2008. Det er veldig bra prognoser!

Kommer de nå?

Der kom de!



Min kjempefine gravide (7 mnd) søster i kjole som jeg har kjøpt i Bangkok. Sammen med sin staute Vossing i bunad. Syns hun er MINST like fin som Angelina jolie...!! Men så har hun jo en bedre stylist en AJ da ;)


Meg og Erik. Ting gikk litt kjapt på morningen den 17. Mye som skulle ordnes i en fei før frokost. Så antrekket var kanskje ikke så veldig sprekt og gjennomtenkt. Og så ble jeg så kald, så jeg måtte ødelegge den søte kjolen med den store jakken. Hi hi. Men det gjorde ingen ting. Dagen var strålende for det!

Ingen kommentarer: